Iran
۰ بازدید
İran, Batı baskısı sürerken uranyum zenginleştirmeyi sürdüreceğini söyledi
İran, uranyumu yüzde 60 saflığa kadar zenginleştirmeye devam edeceğini, nükleer faaliyetlerini azaltması yönündeki Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa hükümetlerinin yenilenen baskısına karşı…
۴س پیش